Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 19 maj 2011

Vart kan jag köpa tid ????


Tiden finns, men hur prioriterar man ???

Säger bara att livet fortsätter i ett galet tempo....
Äta, jobba, skjutsa, utbildningar, läxor, sova, klippa gräs
klyva och trava ved, vara social .....

Alltså hur man än gör blir nåt lidande nu känns det som,
Men det är skönt för jag ser ett slut på tokstressen, å det e ju bra :o)

Igår hade vi en grym teambuildning dag på jobbet ...
En bra nystart efter ett tungt år helt enkelt,
chefen avslutade med att ge oss en omgång på spinningcyklarna
hehe .... skitkul !! och ryggen höll nästan helt ut :o)))))
Kvällen avslutade vi med vårbuffe´ och lite musik av våran
egen "Peps Persson" ;o)) ramlade i säng grymt trött men nöjd !!

Idag är det en "ledig" dag, eller hemma från jobbet i af ...
Måste få koll på läget här nu, för om tre dagar ska jag ut på min
sista hemliga resa, mor å far håller i trådarna :o) Känns skönt att
få lämna hjärnan hemma en vecka och bara vara !!

Nähäpp, göra ett sista ryck med klyvningen då, tänk om man
hade lite hjälp så gick det dubbelt så fort ju ....

Ha en skön dag nu när fin vädret e tebaks
Kraaaam Jessica



Liten present av barnens "gamla" dagmamma.
Man blir varm i hjärtat <3


En "min stund" snor jag åt mej då å då på trappen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar