Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 3 maj 2011

Men va har vi gjort nu då ???

Näru Gud eller nåt !!!!

Man kan väl liksom inte bara släppa ner snö i MAJ !!!!!
Skulle ju brottas med vedhögen idag ju, om det inte går ändå ??
Näe, för jag kan bara av ren å skär envishet hävda att
det e livsfarligt för hälsan att klyva ved just när det kommit
nysnö den 3:maj ;))

Nu ska jag vara sur i ungefär 7 minuter !!!!
Sen går det nog inte längre ;) Men hur som helst så
är jag INTE nöjd med vädret idag .............

Får bli en kompisfika på fm å sen hem å sy lite kuddar/dynor
till utemöblerna, sen kanske, men jag säger kanske ;)
börja stapla upp veden i boden ............
Ikväll ere premiärfotboll för Filips lag på Heden.
Ja ni ser, nog ska jag få den här dagen att gå va ??

Ha det jättehärligt i det uuuuunderbara vädret då !!

Kramizzzzzar Jessica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar