Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 5 maj 2011

För långt nu tycker jag !!!


Ibland e nyss väldigt långt bort !!!!

Så knäppt liksom, tre dagar känns som två veckor, hm.....
Men snart är det helg igen hörrni :o) å det e ju helt pääärfekt de.

Idag blir det vedbacken, med klyvyxa och kaffetermosen. Eftermiddagen
ska Klaris och jag hämta kussen och åka till stan där han ska få välja sin
fördelsedagspresent och sen äta hamburgare förstås ;o))
Söta pojken ska ta med vax så han kan fixa till håret efter skolan,
berättade hans mamma, hihi. Gulligt va ??!?!

Annars då ?? jo vi har vi haft minus 1 i natt, solen skiner,
.... Kaffet e påsatt och jag e som vanligt så
tacksam till ännu en underbar dag !!!!

Emma gjorde en intervju för skolan
igår och jag inser att man har väldigt ödmjuk och tacksam till det
man har eller lyckas att åstakomma under åren, trots att livet
tar många konstiga vändningar ibland. Har ju ett jobb oxå
som man inser att saker händer väldigt fort. Så nu för tiden
skjuter jag inte upp saker, vill jag göra nåt så gör jag det NU, inte sen.

Igår hade jag vardagslyx hos fina Magda :))
Kolla hennes mysiga fika bord !!!!
Hemgjorda skopor i en underbar glasburk, världens smaskigaste
bullar med vit choklad i, mmmm..... syltgrottor i pepparkaksdeg
You name it !!

Nu är det dags att hoppa i jobbarbyxorna .......
Ha det gött, kram Jessica






Tapeten i bakgrunden är helt underbar !!


Rosa våriga toner, på porslin och ljus, sen dukas det upp på
glasfat, som gör det så lätt och luftigt, Vackert !!!


2 kommentarer:

  1. Åhh så vackra bilder!!!!
    ha en fin dag!
    kram Kathrine

    SvaraRadera
  2. ögongodis du bjuder på! önskar dig en trevlig helg, det är ju redan Torsdag :=) kramiz Jessica

    SvaraRadera