Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 7 juni 2010

5 dagar !!!

Gomorron mina väner och dom som jag inte känner !!!
Har nu härliga dagar att se fram emot i bästaste stugan :) hoppas förstås på finväder
men egentligen så händer det ju andra saker och då spelar ju inte vädret nån roll.
Ska jobba på akuten i Hudik, premiär och dubbelgång, blir finte !! Känner mej lite pirrig
nästan, det är ju några år sen man jobbade inom sjukhusets väggar ... Men det kommer
att gå bra det hoppas jag , eller ???
Förstås kommer det att hända oootroligt mycke saker nu när dom släpper in mej där, men det bjuder jag på, hösmaja in action ;)
Ska bara fixa till satans jävla internet först .... ni vet hur kul är det att ringa Telia 90200 !! Ahhh
1 du har dessa nummer att välja på, ååå ett nummer ;) !!
2 hur är ditt person nummer ?? jo tack bra !!
3 du är nu nummer 476 i kön, men vi tar snart emot DITT samtal ?? ehhh ...ok ... snart !?
4 en timme senare, ""¤#¤&¤/%&(#%("#"" TELIA
Men Malin hade ett tips ska nog testa det först, hoppas det går.
Ahapp ...... hem å kolla om storrbruttan min e vaken så man kan bosta lite kramar innan jag
sticker norrut !!
Ska dansas lite den här veckan oxå, ska blir riktigt myyys e såå längesen, flera veckor faktiskt !!
Hörs då ,kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar