Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 22 juni 2010

Fågelkvitter och kajjävlar !!

.................. Vackert sommarkvitter överröstas av dessa förbannade kajor, grr.......... hagelgevär nån ??
Gick en timme på morgonen efter att Klaris cyklade iväg till Brovallen. Det e som pappa sa för längesen "att springa e bästa sättet att rensa huvudet" ... Jaa så är det faktiskt !!
Man blir så klok och tar måna bra beslut, vill jag tro i af :)
Ibland när man funderar och inte förstår varför vissa saker blir som det blir, så är det liksom svårt att få rätsida även på andra saker, man tycker även att självklara saker blir krångliga. Ibland skulle jag vilja vara 18-20 år igen, ingen ångest över hur man ser ut och det e bara att leva livet, men samtidigt så har man så mycke framför sej som jag e glad att jag redan gjort !!
Ni ser, krångelmaja !!!!!!!
I nästa stund älskar jag den åldern man e i nu, stora självgående (nästan) barn som man kan ha så mycke kul med..... fina vänner/familj......fast jobb ..... bra boende ...
och en smygande 40-års kris, japp där sprack det !!! Det fina me den här åldern ;)
Ångesten kommer smygande,
*fet, ful och fattig dom 3 F:en*
Näe då e inte meningen som nån "tyck synd om mej text"
E bara jag själv som kan göra nåt åt det.
Ibland kan jag va avis på mamsen som har bestämt sej att gå i pension nästa sommar, och pappa sen nåt år efteråt, tänk va mycke tid dom får att kunna resa tex.
gu va härligt ....... eller ??!!
Man kanske får ångest knäppar då å ......
Ja ja, lite klarheter blev det i alla fall under prommisen ;)
tror att jag börjar veta vad jag vill, sen ska planerna sätts i verket bara !
Mot Brovallen snart då, kommer ett inlägg senare med lite bilder .......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar