Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 9 juni 2010

Jessan in school !!



........ jaa om ni bara viste va jag inte kan nånting ????!!!!


Ibland undrar man faktiskt ?? Men så mycke nytt som jag lärt mej på två dagar vare lääängesen jag lärde mej. Helt klart är det ettt nytt jobb , men ändå liksom ... Det värsta är att bara min uppenbarelse måste ge sken av att jag kan mer än vad jag vet ;) Positivt ???? Nja tror inte det ... men hur som så trivs jag super !!!


Bara trevlig människor och en chef med ett tydligt ledarskap och högt i tak, wuhuuu "livin the dream" känsla faktiskt !! Man peppas, herre idag har jag tom tagit blododling själv (alltså dag2) jaha OCH kanske ni tänker ... men nu e det så att, det är ungefär 18 papper och 31 ställen och fylla i på känns det som ... Men fixa de ja :D sörrni :D ..


Hade sovmorron i dag å det var ju smutt fatiskt, grymt seg ändå, e liksom mycke som händer i hela livet känns det som ..... Polacken fixade fint inne med nya foder, aa och en prommis senare så blev det dusch och in till stada .... Hade sällsis av bästis, bra förslag, och fikade på "Yambo" åååå dessa mumsmackor. Tiden går fort när man har kul så oops så var klockan dags att jobba .....


Trivs så fantastiskt bra här, längtar efter ungarna bara, men snart så e det sommarlov OCH semester, yes, yes, yeeeeeees .... skolavslutning på fredag, mysigt !!! kramas lite då blire :)


Jajemen full rulle kanelbulle ..... Njuter av livet nu !!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar