Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 10 juni 2010

Intro avklarat !!

....... och jag tror det gick bra , obs TROR ....

Idag var jag faktiskt ganska självgående :) men det är ju fortfarande alla dessa rutiner .... gahh, men det e klart e ju OMÖJLIGT att kunna efter tre pass.
Det känns i af bra och alla säger att det här e ju inga problem, hihi, dom skulle bara veta ;)

Så fort det varit nåt med datorn som skulle göras, har jag kastat mej fram och fullkommligt krävt att få göra det, e liksom enda sättet och lära sej..... att pilla på knapparna *hrm* om man säger så ;) ....

Efter jobbet blev det en mysrunda på stan, superduperväder må jag säga ... kände mej oootroligt trött så det vara bara hem och fixa mat. Biffwok mmmmums !!!

Satt en stund i solen efteråt å blev så grymme trött att jag tog ocj klippte lite gräs innan det blev kväller nu.

Längtar till i morrn träffa ungarna och skolavslutning .... seeeen sommarlov, najs !!
Passar på att skicka ett BAMSEGRATTIS till Anton som tar studenten i morrn, lycka till Lill Andersson ;)

Vila lite nu då i min stora myyys soffa !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar