Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 25 april 2011

Att cykla hem från jobbet .....

Underbara morgon .........



Tänk att man kan ha förmågan att njuta av denna underbara morgon
trots bara 3 timmars sömn ...... Man cyklar sina 4 km hem från jobbet vid
8 på morgonen :) Cyklar ut från köpingen, ut mot lugnet och
fågelkvitter, ut till vedhögar och blåsippor

Vill TACKA någon känner jag ......
Tacka för att jag har möjligheten att bo i detta paradis.
Att få möjligheten att alltid ha semester, för det är så det känns
här i Fäcklinge, lugnt å skönt .... Man kan gå runt som en smutsgris
å bara dona å greja, ta en kaffe och fixa lite till :))

Jag tror att jag tackar MEJ !!
Tack Jessica, du kan du ;)


Påsken har varit grymt skön, oootroligt skön faktiskt.
Den första lediga på många år, mysigt värre !!
Idag avslutas påsken i Ersta 311, lill Joppe ska grattas
fasters cooling fyller 7 år :))

Klara gjorde påskäggen till småkonstverk hon :)

På schemat:

*Fixa lite
*Svänga ihop lite scones till ungdomarna
*Sova i solstolen
*Kalas i Ersta
*Lämna barn :(
* Åka söderut

Jamen då ska jag njuta av sista påskdagen och ända till
på torsadg faktiskt, långledig inför natthelg minsann :)

Ha det fint mina vänner !!
Kraaam Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar