Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 21 april 2011

Valla kvasten å kasta er ut nu !!!


Vi tar å börjar Påsken med lite kaljas !!

Tack för värmande peppande ord igår tjejor :)) Klart det ordnar
sej, men man blir bara så less emellanåt !

Men idag har det varit fullan rullan, nattjobb å sen lite däckbyte på de.
Snöggaste fälgarna nu då ;) rentvättad pärla, som oxå fick bli påskfin.
Hem å hämta upp fintjejerna mina, sen blev det en tur på "storstan" alltså
Tierp, hehe ...... Ica, systemet, ica, Monique, köpte söt tunika :) Lidl
Å sen ......................

ERROR !!!!!

Jessica mååååste äta och när det händer är det bråttomt
satan va bedrövlig jag blir, kan inte fokusera, blir less, får panik
i affären och .... när det blir inge bra så då säger min förnuftiga storjänta:
-Nu ska vi nog hem å äta lite ;)
Två korvar med bröd (oootroligt fin lunch) så kom hon tillbaka :))
Hell yeay !!

Sen blev det kalaspyssel
*3-kamp
*Glass å maräng fika
*Leta påskägg, vi hoppa godispåsar så här i Blåkullatider
och nu är det full rulle med fotbollen, japp baaara tjejer :)

Blir en lugn kväll, med flickorna mina
Pöjkan stack i väg med sina kompisar ......

I morrn blir det lite hemjobb, takrännor upp hoppas jag ?!?
Sen grillning å det godaste SILLTÅRTA :)) Myyys .....

Ha en superfin inledning på PÅSKEN nu mina vänner
Puss i påsk, nu går kvasten !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar