Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 10 april 2011

Jessica-med-krattan vs blåsten !!


Inte riktigt som man tänkt sej .....

Vaknade tidigt trots en spontan vinkväll me min bästis :)
e ruskigt dålig på att slöa på morronen, visst kan jag sova länge
men när jag väl vaknar vill jag liksom upp, men det är härligt nu på
våren när man kan öppna förnstret direkt när man vaknar......

Fågelkvitter och lukten av "fräscht" liksom :)

Lill-söt och jag har nu ätit lite frukost och jag ska alldeles
snart gå ut med min kaffekopp i solen, i pyjamasen ;)
Det e fint å bo på landet, hihi !!!

Vill alldeles otroligt mycke kratta idag, det blir så härligt grönt
i gräset direkt när man får räfsa runt lite.
Men vi får se om blåsten och jag kommer överrens.
Igår hade vi nästan storm här !!

Lite bilder från min tallrikshylla i rummet .......
Farmors kaffekoppar får stå framme :)
dom e både söta och supergoda att dricka ur

Ha en skön söndag nu
Kraaam Jessica





1 kommentar:

  1. det låter mysigt med en tjejkväll ...det borde man ha oftare ...ja nu är det vår ..underbart att få vara ute å pyssla ...det gillar jag med ...vi har fäält träd idag ..nu är jag helt slut i kroppen ..behövs inget gym idag inte ...såå gulliga koppar du visar ...extra kulnär det är arvegods ...ha en skön kväll ..kramjeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera