Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 3 april 2011

Om 10 timmar !!


Om jag är sugen ??

Inte ett dugg, men påt igen bara .... Om bara 10
timmar, 10 x 60 minuter äre över !

Fattar inte varför det blev så megatråkigt att jobba helg den här
gången och till saken hör att, vi hade ett ynka uppdrag på
hela dagen igår ..... Ni förstår det blir 10 låååånga timmar de !

Ikväll blire dans till Jannez i Gävle eller myskväll hemma ;)
Eftersom jag nu bara råka skriva att det fnns planer för i kväll
så vet jag att jag kommer att få övertid oxå ;) Så funkar det liksom
Boka aaaldrig nåt inom en 2 timmars ram efter du slutar jobba.
Borde stå med i anställningnsbeviset, hah

Ska tvätta älsklingskillen idag me, han gillar verkligen
inte att bo på landet lika mycke som hans matte i af :))
Men ikväll kommer åter lacken att glänsa
På vad ??
Pratar om bilen min super Spyker :))

Ta det nu riktigt lugnt och helga vilodagen !!

Pöss å kjaamen Jessica


MyslördagCentrera ......... Lte rester av ranunkler buketten
i farmors söta poslin .....

1 kommentar:

  1. kikar in och önskar dig en fortsatt bra helg ! hoppas du hade det kul på dansen? kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera