Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 7 april 2011

Men ååååå ..... otålig !!



Jaha ??!?! otålig och rastlös ........

Kan liksom inte riktigt fokusera energin rätt idag, hmm
Känner mej mest otålig och rastlös, som tur e ser jag fram emot
lite smaskigt fika hos lillebroren som fyller år idag, GRATTIFIERAR !!!


Händer inget nytt här hemma på inredningsfronten, vill handla
massa fiiiina saker, määään .... Hur som helst så har jag spanat in lite
otroligt fint Greengate porslin och lite Gerbera formar..... tror nog
dom vill flytta hem till Jessica ;) känner mej inte helt vit just nu
alltså inredningsvit , hehe ....

Men nu har jag plockat lite rent i vardagsrummet, så det ska nog
bli lite rokad på sakerna .... Mmm så får det bli !
Gör nämligen ALLT i min makt för att slippa gå upp till den rörigaste
klädkammaren som går att skåda tror jag, blääää ...


Igår efter middagen var det så himla skönt ute, så Klaris å jag
stack ut i kohagen, jisses vilka vattensamlingar vi hitta, helt plötsligt
var Jessica 5 år och höll på att plurra flera gånger, hehe.
Sen gick vi upp i lilla backen i hagen å där hitta vi dom mest perfekta
inte-nudda-marken stenarna, hopp-hoppa !!!
Smög på några rådjur som vi ville knäppa
men dom var inte speciellt samarbetsvilliga måste jag säga.

Har verkligen insett vilken jäkla lantis jag e, å jag älskart´

Nu får det bli en "balja lut" ute på altanen om jag ska kunna
fokusera på å göra nån nytta... innan kvällens kalas :))

Ha det fint nu alla fina
Kraaam Jessica




Hopprep är verkligen vår ....

Hopp-hopp, hahaha .... du ramla nu får du börja om :P

Mamma det e som småsjöar !!
Mhm .... Klaras stövlar e lägre än mina blev slutsatsen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar