Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

lördag 9 april 2011

En helt orörd helg framför oss !!


Hoppas på en riktig vårhelg !!

Utepyssel, lite träningsmatcher i fotboll .... ska försöka mej
på att få upp hängrännorna som rasade ner i vintras, grrr
Gissa om jag kommer å svära ;))
Sen .... PREMIÄRGRILLNING !!!
Ååå så mysigt å smaskigt det ska bli :))

Hoppas ni får en fin och skön vårdag
Kraaam Jessica



Det sista av mina födelsedagsblommor ....

Lite sött hjärta och spets till .......

1 kommentar:

  1. Hallå där i vårsolen!
    Idag är det min tur att bli bjuden på roligheter:))) Jag fyller ojämt,men alla orsaker att fira tar vi vara på!!!Blir en tur till Gävle och god mat,kanske "hittar" jag nåt som skulle passa såååå bra som present:))))
    Ja man har ju inte roligare än man gör sig!!

    Va fina blå burkar du hade på hyllan i köket.
    Blått är ju fint,i måttliga mängder alltså...du fattar va :-D

    Ha det bäst!
    Annette

    SvaraRadera