Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

fredag 14 oktober 2011

Den är min ...



Mmm LYCKA ......

Ibland är det helt galet att man blir såå glad över en sak
Eller den här gången var det faktiskt 5 "saker" ....

Hade ett presentkort kvar sen födelsedagen och nu visade det sej
att jag sparat det preciiiiis tillräckligt länge för att
Greengate skulle komma med lite nya underbara
skapelser, I´m in löööv !!!!!

Greengates röd/vita postales, kan ju absolut inte låta bli att
längta till jul, även om den inte alls är julig heller ??!?
Ja ni förstår .........

4 muggar blev det och en skål som man kan ha saffrans
skorpor i ;o)) hihi, finfina planer ....

Näe nu ska jag iväg på en extrajobbs intervju, det
räcker ju tydligen inte att jobba 100 % när man är ensam
Men, men det ska bli spännande, nåt heeelt nytt :o))

Ha en härligt frostig fredag !!
Här har vi minusgrader varje morgon nu

Kram Jessica <3



1 kommentar:

  1. Jättefint porslin .. Vill me ha ...ja det känns tungt när man är själv om ekonomin .. Jag vet ! Mina tankar var som dina .. Jag letade också ett extra jobb när jag var ensam med mina tjejer .. Men orkade egentligen ej mer än 100 procent .. Men det löste sig .. Jag hittade min make och vi gifte oss .. Det kan gå snabbt!! Hi hi .. Vem vet snart så står han där .. Kramar till dig .. Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera