Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 10 oktober 2011

Ska man offra Japp och Snickers ???



Nu borde det vara slut på kusinerna kanske ??!?

Kan dom verkligen vara bra till nåt ??!
Jag menar våra nya "husdjur" råttorna ........
Fyra stycken har gått åt sen i fredags kväll, igår tog
jag två på två timmar, ja tog å tog .... men alltså
fällan tog som och jag, liksom peta loss *rys* dom *äckel*
med *blä* morakniven .......

Ett framsteg i af .... Peter höll på smälla av när jag sa att jag
kastat hela skiten med råttan OCH fällan , hehe ....
Men då såg jag det som en liten utmaning (ni vet tävlingsjävel som man e)
att det kan väl inte vara så farligt, å ska man bo på landet så får man
ta obekvämheterna med det ;o)))
Å det gick ju finfint de, tänkte bjuda på en bild, men respekterar
alla djurvänner, antar att dom ÄÄÄÄLSKAR även råttor ^^

Mysdag med lillsöt hela dagen igår :o)

Grejade lite ute, grillade på en snabbfixad grillplats
i väntan på snön så vi kan göra en solgrop :o)
Spelade spel och mös i soffan ...
Kvalitetstid <3

Ha en skön dag, här har vi riktigt regnruskväder
och 7 grader, burr, den trista sidan av hösten ...

Kram Jessica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar