Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 13 oktober 2011

Skogen is da shit !!!


Du ger mej lugn ......

Stora stora skogen .... den var läskig ibland när man var
liten , men nu ger den bara frisk luft, lugn och ro
och tid att filura :o)

Idag var jag till en av mina favvobutiker, Fullerö handel <3
Det värsta med att åka dit är att, det alltid slutar
med att jag vill ha ett STÖRRE hus !!!!!
Ett större hus för att jag vill kunna göra fint och
ha massa fina möbler och fina grejer och ......

Ja ni vet inredningsgalen som man är ;o)

Mitt drömhus ska ha:

*Rejäl glasveranda
*Stor välkomnande hall
*Mycket rejält kök med vedspis och vackert trägolv
*Stort vardagrum, där man både får plats med
soffgrupp och matsalsmöbel
*Tvättstuga, med stora bänkar
*Badrum

En trappa upp:

* Tre vältilltagna sovrum, varav ett med walkin-closet
* Allrum
* Stor klädkammare
*Toalett

Nu sitter det säkert många och ler och tänker att
preciiiiis ett sånt stor hus har jag :o)
GRATTIFIERAR !!!!!

Tänk att trots att barnen snart är på väg ut från
hemmet vill jag ha detta stora hus, för mej är hemmet
sååå viktigt att trivas i det är där ( ochi skogen då) man
ska trivas och samla energi, känna sej trygg och må bra :o)

Näe i morrn får det bli en trisslott ;o))))

Nu dags för en vända på Hemnet, Hemnet-knarkare
som jag är *fniss* drömma måste man !!

Kakelugnen är tänd och nu ska det mysas i soffan
bland filtar och kuddar i mitt LILLA hus, hihi ...

Kram Jessica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar