Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 3 oktober 2011

Jååååbbigt !!


Vad göra idag då .....

Borde jag väl inte fråga ni såg ju om ni läste inägget igår att
det fanns en lista, men regnet ställer till planerna lite.

Men eftersom jag e såå förkyld (naaw) så får jag göra ingenting
så det så bara ligga i soff... När just ja det var ju den som skulle köpas
idag ju, hmm.

Ligga på kössoff.... näe just ja den delade på sej igår ...
Kanske baka lite :o) ??!?
Nej just ja världens minsta frys e ju full av tunnbröd, svamp
och is ........

Gå ut och hoppa i vattenpölar ??!?
Nej just ja kan inte ha gummistövlar på gipset :(

Om jag låter negativ, så är det helt rätt :P
Höhö .... har egentligen ingen energi alls, men en hel del att
göra, så bara att etablera kraft, borra ner skallen
och ta sej genom dagen liksom .....

Kommer förmodligen att landa i soff... när justa ja på
en köksstol och sticka på Em´s "Pippitröja" har ju
fått en beställning för några veckor sen :o))
Det är nog det näst roligaste idag ....

Det bästa med dagen är att mina hjärtan kommer <3

Ha det gott å kram från gnäll Fia !!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar