Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 30 oktober 2011

Det var det de ....


Men vart är Du .....

Snälla finväder kom tebaka, idag har jag ju huur mycke tid
som helst att vara ute, igår var det ju 7 timmar hockey
när det var fint väder och i dag GRÅTT , tack för den !!

**********************

Hur som helst har vi ett långt ledigt höstlov framför oss :o)))

Planerna i stort är väl:

Baddag (Klaras önskemål )
Skogen (mitt önskemål)
Halloween pyssla (båda tror jag)
Korvgrillning (absoluut båda)
Träffa kusinerna (Klara)
Åka skridskor (båda, men inte min fot)
Bio (båda)

Jaa, detta förutom, långa mysmornar i raggsockor och
elda i spisen med tända ljus och naturligtvis ....

.....fira våran 19-åriga fina Emma <3 på onsdag !!

Som sagt så har jag ju 3 skitungar, men två är ju halvvuxna så
dom har nog sina egna planer ;o))

Ha en skön söndag i gråvädret, mycke ljus
så blir det mysigt ändå :o)
PS ! Hoppas ni kommit ihåg klockan .... 1 timme tebaka ;o)

Kram Jessica <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar