Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 15 november 2012

Bästa veckan på länge .....


Njuter, njuter ..... njuter 

Så sköna dagar, det enda som ligger "över mej" är
roooliga saker :D Idag har det varit ute förmiddag
två sköna timmar i ett härligt väder ....

Granfoten ner innan det blir tjäle, marschall hållare ner längs
grusgången, klippt bort de sista blommorna (sent jag veet)
Klyvt ved och lassat in, varit och handlat målarfärg :)
Rotat fram lite träbitar som jag hittade på loftet ... Pyssel 
Lyft in ett skåp som jag vill göra nåt med i köket !!!

Ja nu JÄKLAR är det energi som bara sprutar ....
Äntligen är jag som vanligt igen :D

Ha en toppentorsdag !!!

Kram Jessica :)



Idag har det varit grankransarnas tur ....



Gammelskidorna jag hittade i ett ödetorp har kommit fram ...



2 kommentarer:

  1. Bara så himla underbara bilder.Ja idag är det ju bara så himla fint väder.Ha en skön torsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. mysigt , mysigt ! älskar granris och dess arrangemag å pyssel ...så fint du fixat det ..härligt när energin kommer tillbaka . skicka lite till mig vet ja !jag kämpar på i mörkret ..torsdagskramar jeanette

    SvaraRadera