Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 20 november 2012

Saffransskorpor ....

Utbldningsdag och baksugen ...

Idag hade jag ställt klockan på 6:00 !!!!
Lägger mej tidigt 22:oo !!!
Vaknar av mej själv 04:15 !!!

Nu undrar jag om någon har en aning vad som kan ha gått fel ;)

*************

Jaja idag ska huvudstationen får sej ett besök,
vi har utbildningsdagar under hösten och nu ska
jag ha min praktikdag, vilket betyder :

Vuxna människor leker med dockor, lite så...
Klämmer, känner, vänder, vrider, lyssnar
och tom med så kan våra dockor PRATA
Det får vilken "Skrållan-docka" som helst blekna ;) 

Näe hörrni få den här dagen gjord så att
man kan fortsätta med allt roooligt, 
saffransskorpsbakning kanske böejar bli dags :)

Ha en toppen tisdag ...

Tjeillevippen !!






2 kommentarer:

  1. "Stor Skrållan"låter ju i alla fall lite mer seriöst än dom där man blåser upp och som har väldigt konstig öppen mun )))Hi hi..

    Kram Annette!

    SvaraRadera
  2. Saffransskorpor ett måste ! Mums! Jag vaknade kl 3.00 i natt .. Kollegan kl 2.30 .. Vad var det För magiskt ?? Kram jeanette

    SvaraRadera