Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 12 juli 2010

Barnen=nöjd mami !!

Klara har Fille i ett fast grepp :)


Japp nu e dom här .... gobitarna mina,

tappade en på vägen men men lite svinn får man räkna me ;)


Kom hem från jobbet utvilad för en gångs skull, gillas skarpt !! Bara packa i lite matsäck sen vare baddags :) men shit va jag längtar till "mitt" hus i Enånger, sagt å gjort

badningen får bli i Hälsingland, "wild and crazy" e min melodi de ....


Åkte och hämtade upp barnen, men loosa Emmi på vägen, e mycke planer inför Rhodos resan där nu, kan inte säga att jag känner mej helt tillfreds med just den där lilla trippen.

Men dom kommer och få kanoners ju, lite fööör varmt bara !!

SEn ladda vi på E4:an norrut, inga nya rekord satta idag heller för det var ju massa pucko turister som lyckades förstör allt väldigt fort *surläppen*


Vi hamnade till slut på Långvinds havsbad ...... underbart vackert och underbart kallt !!!

bad, 18-19 skulle jag tro att det va, burr...

Men vilket sjukt härlig dag det blev, man liksom känner gladet i sej, vi badade, hade surftävling på vågorna (näe såå stora var dom inte) letade snäckor, fångade fisk med händerna (ääääckligt) spelade strandtennis (64 blev rekordet) hade "slajmkastning" (ni vet sånt där grönt på stenarna) Vi trodda att dom andra gissa att jag var för snål för att köpa en boll till barnen *asg* ........ Ja ledighet och lycka, blev dagens ord !!


Väl hemma i Enånger blev det mat röstning, jag hade liksom tänkt mej komma undan me

halvfärdig carbonara och pasta, meeeeen det gick inte hem . Grillat ska det va !!!!

Blev hamburgare och majs med ALLA tillbehör och lite till :) Mumma !!


Soft kväll, med lillsöt på armen i soffan, myyyys de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar