Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 15 juli 2010

Snart helg !!

ååå va skönt med tre lediga dagar .......
Har skickat iväg storbruden min idag och inte vart som helt utan till Rhodos !!
Dahhh liite jobbigt faktiskt, men det kommer att gå så bra så :)
Dom andra ligisterna och jag åker till Enånger i morrn direkt efter jobbet, ska bli härligt och hoppas på fler svettiga dagar så vi kan få njuta av alla fina badställen.
Men i morrn skulle vi absolut till Maln igen och det e ju riktigt, riktigt fint,
havsbad mitt i stan nästan.
Sen kommer mor och far och hälsar på på lördag ska bli mysigt :) få se va vi hittar
på? Bara ta det lugnt , bada, åka runt, kolla cruising hmm... lite för lite tid till allt de, det får bli som det blir såååklart. Dom e ju nyblivna semesterfirare dessutom, GRATTIS då !!
Idag har det varit Brämmen, gick vågor som i utlandet , så jäkla kul och bada och skönt i vattnet, säkert 24 grader. Klara har blivit en grymming på strandtennis, så man har nästan lite ont i axeln efter allt nötande, hihi, ja jag vet e äckligt otränad nu ;)
Hade en lite teori ang allt bärande till och från stranden ...... Dit ska man bära badväskan och hem matsäcksväskan !!! Fille fick bära tvärtom ...........
VARFÖR ??
JO ... dit e handukar torra men inte hem=tyngre väska !!
dit e det fullt i mat i kylväskan och hem e det slut på fika=lättväska !!
HAHAHAHA ... visst e vi väl sjuka ?? Vem faen bryr sej liksom ?!
Näe ska nog ta och fylla på mina volanger ........ med lite vatten nu )
LÄNGTAR efter ......... så mycke ..... vill ha .... så mycke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar