Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

fredag 30 juli 2010

Long time no see !!

Jaa mycke hare varit........
Sjuk, frisk, ny kamera :), Malung, sjuk, trasig bil, jobba jobba .......
Har pricis i detta nu, två hektiska veckor inplanerade, ovanligt ??? Neee inte direkt ;)
Är i Tierp och jobbar lite idag, men har varit i Enånger heeeela veckan
OCH jobbat där oxå ....
Nästa vecka ser ut att bli en 72 timmars vecka så ..... keep up the good work
men jag klagar inte, pengarna behövs för en det ena och en det andra och särskilt
till biljävlar tydligen, trodde min beskärda del av bilstrul var uppfylld ....
men tydligen inte då, grrrrr .....
Trivs super på både akuten och ambulansen i Hudik, alltid kul
att få in en fot på ett nytt ställe och känna att man trivs :) Småtokiga,
glada, ödmjuka och rejäla människor, det gillas :D
Idag fick jag mej en funderare, bara sådär det kan bli i mitt jobb ibland ...
Glädje och död så nära varnann hela tiden ...... fick idag träffa en mycke fin kvinna
tyvärr under enormt tråkiga förhållanden då hennes make avled.
Men helt fantastiskt vad dessa människor åstakommit tillsammans och då hade dom
ändå inte levt hela livet tillsammans ............
Man blir alldeles varm av att höra någon berätta så mycke fina saker
och den härliga gemenskapen som fanns, vakert !!
Så önskar man att man får känna när man är 75-80 år .
Jag måste nog sätta lite fart och förverkliga mina drömmar jag ;)
Älskar mitt fantastiska jobb, det ger mej massor i bagaget och allt
detta kan man bara få när man arbetar med människor :)
Jahapp prio 2... bara att brassa iväg då, snabbare blire kväller och
jag får åka norrut ......
PUUUUUUUUUUUUSS !!

1 kommentar:

  1. I love reading a post that can make men and women think.
    Also, many thanks for permitting me to comment!
    Also visit my webpage ... acne rid of

    SvaraRadera