Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 20 juli 2010

Jessica is going down !!

Jaa shit fy fan, för att ta många fula samtidigt !!
Idag tog det stopp, överkvinnan Jessica packa ihop, hastigt och olustigt. Fu tusan vilket migränanfall jag fick, tänkte nästan ringa 112 då jag funderade på om det
verkligen inte var typ en hjärnblödning.
Det som fick mej att inse motsatsen var, flera veckors åkande,
inget stress utan bara mysiga resor kors och tvärs, planering inför olika saker.
Hjälpa till lite här och där, dåligt med sömn och med lite krydda av
tuffa jobbarpass den sista tiden.
Utlösande faktorn blev en supermysig kväll med min Malin
som det var allt för längesen jag träffat. Satt många timmar och
skvallrade och var lite djupa tillsammans, myyys !!
Under tiden drack vi förstås rödvin och åt lite mörk choklad,
Tadada !!!! och det där var pricken över i:et för en tids full upp .....
MIGRÄN värsta anfall !!
Hua har klarat mej med endast två anfall sen Klara föddes och hon
är 9 år nu !! Så jag trodde jag var "frisk" från skiten. Tänkte bara att jag var lite
tung i huve när jag vakna efter vinet bara, men nej nej
.... var nästan krypläge till toan,
spy, duscha åsså tillbaka, slumra lite och så samma visa igen.
Vaknade till liv vid 16:30.
Jag som hade en mer än full dag !! Städa hos mormor, fixa lite hos Ulla, handla,
tvätta, fylla på AC på bilen, packa till Malung ...... och avsluta
med nattjobb ,.... mmm sluta med ryggläge och sjukskrivning......
Kaska lär sej nåt nu då , vi får se ;)
Det roliga är att alla säger -är DU sjuk ?? hahaha,.... jo kan ju bli
det jag å ...... tydligen ....
Näe ta tag i lite här hemma istället kanske, går ju verkligen inte fort i huvet ....
Skulle varit gott å bli lite ompysslad, när man mår så här faktiskt,
men e som vanligt .... bara att bita ihop de !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar