Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 25 oktober 2010

Jag känner livet i mej .... sa Madicken ... och jag idag !!

En grymme mysdag e slut, en bra start på veckan helt enkelt !
Lever fortfarande på dansruset sen helgen, underbara
människor som smittar av sej denna fantastiska sjukdom
DANSOHOLIC !!
Hej jag heter Jessica och jag är dansholist !!
Den bästa kommentaren på kvällen var när jag äääntligen fick tag
på ett riktigt dansmums, vi står och småpratar innan dansen
och han frågar vart jag kommer i från typ
-Vars kom du frå då ?? (norrlänska så det sjunger om et)
Svarar då :
-Tierp 4 mil söderut, (artig om jag e ;)
vart kommer du ifrån då ?
Gissa va killen svarar ?????????
- Från västerås ...... ^^
Moahahahaha .... nu börjar Jessica skratta hejdlöst, var ju
verkligen inte det svaret jag väntat mej !
Men jisses vilka danser han bjöd på, tur att han bor i V-ås och inte
tokNorrland, hehe ..
Dagen har tillbringats i Falun, mys med mamsen. Shoppa
äta, fika, skratta, hääääliiit me lite kvalitetstid !!
Blev lite fynd oxå som ska få flytta in i huset, älskar
när vitt e brodererat på vitt, mycket charmigt.
Lampskärm, hissgardin och löpare. En ny lite shabby lampfot
oxå, och en söt lite krona klädd i glaspärlor, fiiint.
Läääägtar massor massor nu !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar