Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

lördag 1 januari 2011

1 januari 2011 !!

Idag första dagen på det nya året
Här kommer lite bilder från min sista dag på det gamla året ;)
Morgonen blev lugn då jag hade jobbat natt, liten och mellan sov
hor mormor och morfar och stora jobbade ....
Satt vid köksbordet med min kaffekopp .... dom kom dom !!
mina killar, gissa om jag undrat vart som varit ??!?
5 styckna otroligt vackra rådjur som går här mitt i byn, innan snön
höll som till på åkern framför vårat hus, så det var
därför dom var saknade :))
Här smyger dom runt och kollar läget !

Lite bling-bling ska det vara på nyår ju :)


Svårt att knäppa när det e dåligt ljus
men här kommer lite blider från dukningen.


Lila, vitt och silver !!!
gav mej jälv en vit tulpan bukett oxå
Tack söta Jessica;)

FÖRRÄTT:
Toast honungschevré, med ruccola och balsamvinäger
Bacon lindad halloumi
HUVUDRÄTT:
Smördegs inbakad fläskfilé, med ugnsrostade timjankryddade
rotsaker och sallad.



EFTERRÄTT:
Gino, färska frukter med riven vitchoklad och vaniljglass



Fyrverkeri och dags att skåla in det nya året,
blev en hel del, snöpulning och brottning i all jäkla nysön
oxå, typ 1,5 dm !!!

SKÅÅÅÅL !!!!
och
GOTT NYTT ÅÅÅÅÅR !!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar