Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 9 januari 2011

Nu jäklar e det slut !!!

Längtar galet efter er, kom hit omedelbart !!!
eller ok i möra då ;)
Dom finaste

Jamen kära vänner så är det verkligen !!


Ja menar nu e friden över, barnens jullov e bara en futtig dag kvar och
sen kör vi oxveckor (undrar hur farligt det e egentligen)
Kan väl ine säga att jag lider av dessa sk oxveckor eftersom
jag har ett jobb som känns mer ledigt än jobbigt !!!!


Länge leve oregelbundna tider :)))
Å så säger jag tills det blir helg och vänner och famlij vill umgås
eller ska åka och dansa .... hmmm, ja jag vet man kan inte
få allt *suck*


Hur som helst känns det fint att:


* Barnen lägger sej senast 23 !

* Frukosten äts inte 12 !

* Det är slut på mumsandet dygnet runt !

* Chokladfrosseri är ett minne blott !

* Granbarr finns endast i skogen !


Ja ja nu låter det som jag tycker jul och ledihet e jobbigt ??!?!
Men icke, just loves it , men det känns som det e dags att gå vidare
för i år, ska ju snart ut på en liten resa så det finns mys att se framemot !
Kram kram !!






Så här parkerar vi inte jämt ;)
Men Jessica gjorde det innan jul .... bra där bruden !!





5 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med.Ska bli skönt med vardag och lite fasta tider.
    Ha en bra vecka !!
    Ps fin parkering ;)

    SvaraRadera
  2. Hallelulja ja jag håller med!! Härligt med fasta tider...allt det där du skrev..jo precis så har det varit här oxå :))
    Verkligen bra parkerat! ;)
    Kram Git

    SvaraRadera
  3. " skalar väll klar apelsinen då.." :)

    SvaraRadera
  4. Hmm, kanske nte helt lyckat parkering...
    Man får hoppas att det inte var någon 'i' bilen.

    /carina

    SvaraRadera
  5. Japp den parkeringen hördes ner till Göteborg....inte illa bruden...hihihihi ;-) Kram på dig

    SvaraRadera