Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 20 januari 2011

En dag i grönt !!

At work !!

Jorå så är det idag, helgrön, heldag :)))

Bara se till att dessa två dagar svischar förbi nu då ....
Men jag e såå glad åt mitt jobb har nog inte känt jobbångest
på 13 år faktiskt och det är ju finfint de.
Man har ett fritt jobb, är ute och åker i finvädret ,
möter massa intressanta människor och kan träna på arbetstid.
Tydligen hinner man blogga ibland oxå ;)

Ser fram emot en helledig helg, ska på en loppis på lördag
som jag total missat i lilla Tierp ??!?! Vill verkligen hitta massa
smått och gott, eller nåt bord så där ... helst månbord.
Sen ska jag hämta lillans säng, ska bli så kul och få ordning i sovrummet
nu har det bara känts så där dit ställt liksom.

Har sytt lite gardiner och en lampskärm i af ... alltid en
början, härlig utsikt när man vaknar från sovrummet är det
igår strålade solen dessutom, mmm .
E så svårt att knäppa mot fönster, men det vet ni ju redan


Kram på er fina människor !
Gör nåt bra av den här dagen nu :))




1 kommentar:

  1. Hej igen!
    Hoppas du "fyndar"nåt på lördag.
    Jag ska in till stan med Felix på
    öppet hus på Kunskapsgymnasiet.
    Blir en sväng till Ikea oxå,när man
    ändå är i stan....:))
    Vi ses i helgen!

    Kramiz! Annette

    SvaraRadera