Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 19 januari 2011

I kväll e jag värd :)


Hell YEAY !!

Satan i gatan va jag har fått mycke gjort idag :))

Snön är bortskottat
Veden är inkörd
Byrån är grundmålad
och
jag har kollat på sängen

Fick en riktigt bonus idag ... inte bara kolla sängen utan fick
se ett jättevackert hem :) Tack Anette !!
Du gav mej många tips och inspiration :)


Är dålig på att sitta bara still, men ikväll efter veden
blev det fullt med tända ljus och varm brasa, jättemysigt,
fast jag var helt ensam, måste ju kunna trivas me sej själv oxå ;)
Bra där Jessica <3

Nu börjar det bli dags för John Blund att komma
men det blir nog svårt, full måne, hmm
Men det är så vackert ute med månljuset, syns så bra
ute på landet en stor lampa tillsammans med alla vackra stjärnor.

Har nu kommit över 10000 besök :)) på några
månader, inte klokt va
glad man blir, över 100 om dagen läser mitt strul och tok
hihi ... men det bjuder jag ju på ...

I möra blire jobba långdag 7-19
hoppas på lite träningstid under dagen oxå :))


Kram kram !!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar