Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 6 januari 2011

Dagen efter ..... eller före ??!?!


Var på en jättetrevlig fest igår :))


så då vart det dagen efter .... men sen är det dagen före ett tomte, jul och
barrfritt hem. Har precis börjat plocka och plocka och plcka ....
jisses va det är grejer. Men det känns rent och fint , men faktiskt
lite kalt oxå, hmm. Blir nog en resa till Gävle i möra :))


Den här gulliga "first aid boxen" ficka jag av ungarna
i julklapp, den liksom gör mej glad med alla sina prickar.
Får se vart den hamnar nånstans sen ...


Nä dags att sätta lite fart då, ta en snöig prommis in till köpingen
och hämta bilen kanske, man var ju inte i kördugligt skicka efter festen
igår i af ;) men sååå kul att kalasa lite ibland ju !!



Ha en mysig dag alla fina !!


Kram Jessica








3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin "låda"du fick!Kommer du till undsättning med den får man experthjälp :-))
    Jag ska låta julen vara kvar över helgen,sen åker den ner i lådorna.Visst känner man för att "rensa"och fixa nu!Men du har ju flyttat nyligen så då brukar det bli att man rensar ut och kastar.Vi flyttade hit där vi bor nu för tre år sen.Visst är det märkligt vad mycket man samlar på sig.Det visar sig när man ska flytta och börjar plocka!
    Nu tussar jag omkring i tofflor,har tänt ljus och lyssnar på musik.Sååå skönt!

    Ha det så bra!

    Annette-"nästgårds"!

    SvaraRadera
  2. Hej igen!

    Kul att du kikade in hos mig efter mitt besök.
    Åh tack för dina rara ord!

    Första förbandslåda är inte tokigt att ha. Att den är snygg är ju ett bra plus. Själv har jag en i grå.

    Ha en fin kväll! Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. vad söt och praktisk låda ..kan ju vara framme ...usch ! vad jag blir avundsjuk på dig ...att du fortfarande har barnen hemma ...min åkte idag igen ..och jag bara gråter ..kram ..jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera