Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 14 september 2011

17 oktober ......

Mitt fina höstiga Fäcklinge, med sötaste kalvarna
i hagen bredvid huset ....


Bara 5 veckor kvar :o)

När barnen var små sa man ofta
"Vääänta , man måste vänta" åsså log man så där föräldraraktigt,
det är inte lätt när man är liten att VÄNTA, men jag lovar att
antingen är jag inte tillräckligt stor eller så är denna medfödda
sida hos mej inte påverkbar .......

För jag är verkligen dålig på att vänta ^^

Igår tränade jag !!!
3 timmars kö på röntgen bara för att ta två bilder....
på 10 sekunder, anser att mitt träningspass igår gick mycket bra.
Hann nämligen småprata och vara social med andra väntande patienter
kissa två gånger, dricka en kaffe,
göra sudoku sjutti-arton gånger och läsa 120 sidor i min nya
bok !! och allt detta utan att ledsna faktiskt .....
Måste ju anses som ett bra träningspass de ;o))))

Hade höstmyskväll i Länna, vännen var på buggträning, tänkte
åka med, men det vore bara självplågeri att "bara" titta på
Hmm .... näe, grotta ner mej i soffan med filt å tända ljus istället :o)

Nu längtar jag till den 17 oktober ........

Ha en härlig höstdag i avlånga Sverige, själv ska jag packa väskan
för lite miljöombyte norrut :o)

Kram Jessica <3


Lampan ....
Gillar det "rostiga" utseendet fast den är alldeles
ny och från JULA, satt i en glödlampa med sensor
så jäkla smidigt, tänder å släcker sej själv
efter hur mörkt det är :o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar