Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

fredag 30 september 2011

Välkommen fredag !!

Höst"renovering" !!!!

Fick äran att piffa lite i mitt andra "hemma" :o)
Alltid kul att få tänka till ..........
vad som passar hos pappa/barn/barn, man kan ju inte bara
köra på med sin stil, haha .... gulliga spetsar, blommigt,
ni vet lantligt/romantiskt ^^

Näe så jag var snäll och tänkte till
Kökssoffan och två stolar fick en omgång med pensel eller tre
omgångar rättare sagt, sen kläddes dessa om ....
Höll mej till färgerna beige/vitt och svart som "brytfärg"

Lite nya gardiner, kuddar i kökssoffan, ny lampskärm
bordstabletter (som han faktiskt bestämt själv, det var så
allt började förresten) Har dock ett problem kvar ....
en del av ryggstycket på soffan är av nåt konstigt plastigt material
och går inte att ta bort så man kan klä om det !!
Såååå tips någon ?!?!

Jaja tänk att allt gått såå himla bra :o)
Enda fadäsen var igår när jag kom ut från IKEA .....
Började leta som en galning efter bilen, blev förbannad,
svor och såg förmodligen alldeles idiotisk ut med mitt
gipsade ben, ryggsäck och en stor IKEA kasse !!!
Vem som snodde bilen ??!??
INGEN .... åkte nämligen buss *hrm*

Näe ni en låång dusch (tar ju jämt lång tid nu) sen
kaffe innan gänget kommer hem till helgledigt

Trevlans fredag mina vänner
Kram Jessica <3




Hmm ....

Gardinerna och stolarna i samma tyg,
medans soffan blev neutral .....
Välkommen hösten !!!


2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Jag kan verkligen se hur du skuttar runt svinförbannad och blir svettig....jag skulle vilja se din min när det gick upp för dig att du åkt buss... =)
    Kram kram Anna virrpanna

    SvaraRadera
  2. Så fint du fått det .. Duktiga du! Trevlig helg .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera