Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 26 september 2011

Världens "ledigaste" helg !!

Det är såna här helger man laddar ....

Massa idrott ... fotboll , hockey och skogsturer med svampplockning
Trerättersmiddag, myskvällar, jaa guud vilken skön helg ...

Hann även plantera lite höstblommor ute
och Mårbacka sticklingarna jag fått av min goa granne
åkte ner i jorden dom me ....


Svamprally ... i skogen !!

Vem som vann, hahaha .... jag såklart även om jag hade med mej
en "expert".... i af va han trodde
å äre inte så då, att man ska låta "dom"tro dom vet *ler jävulskt*


Det är så galet gott om svamp att man inte ens behöver gå
på "sina ställen" det finns liksom överallt ...

Sista fotbollsmatchen för lillsöt klarades oxå av
så nu blir det att "flytta in " i hockeyladan ett halvår framåt

Den här veckan ska jag få träffa bästa kollegorna, höstens
utbildningsdagar drar igång :)

Ha en härlig start på veckan, kram Jessica !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar