Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 29 september 2011

Apatrött utan tvekan !!

Taggad till tänderna ......

Har får lite "målaruppdrag" på lite olika håll ;o)

För tillfället är det kökssoffs och stol målning, inkl omklädning
på schemat, om det är kul ???
Nja, ähh ... määhh

JOOO det e superkuligt !!

Måste väl erkänna att man känner så så värdelös när man
är sjukskriven, har tom övervägt att jobba med gipset, men
inser att det faktiskt inte går, gjorde förresten ett gästspel
på våra höstutbildningsdagar igår ^^

OMG en dag i skolbänken och jag är totalt slut ........
5-6 föreläsningar på en dag, där dessa oxå var av olika
intressegrad , det mest intressanta var nog att efter 13 år i yrket
så var det första gången jag fick information angående
säkerheten runt helikoptern .....
Ska jag då se mej som lyckligt lottad att jag överlevt
dessa direkt dödliga rotorblad som är utspridda på alla möjliga
och omöjliga ställen på maskinen ....

Jag tar till en gammal klyscha och tänker bättre sent än aldrig !!
Ja med informationen alltså ......
Jag menar.. jag som är så positiv och aldrig deprimerad ;o)
har även fått detta förklarat för mej att det är KAFFET
Brukar för höra att jag dricker lite väääl mycke, men nu
är ju motsatsen bevisats rent vetenskapligt *fniss*

GEVALIA <3 JESSICA !!!



Näe nu ska jag måla klart innan det blir att köpa tyg till köket
Ska ju vara klart till i morrn kväll .....

Ha det gött
Pöss å kram


1 kommentar:

  1. En solig och varm hösthälsning till Fäcklinge
    från Örbyhus!

    Kram Annette

    SvaraRadera