Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 21 september 2011

Det svänger sa katten ...


Idag gillar jag min byrå ....

Tyvärr kan jag inte säga att innehållet är lika omtyckt, hmm...


Men ååå va jag vill gå ut i skogen, just bara för att man inte kan.
Förmodligen står mina "trattisar" och bara väntar på att jag ska
komma å hämta dom *stackars*
Tänk att varje morron här på landet är såå härlig ........
Man bara vill inte att det ska ta slut på "morron" ;o) å som
tur e kommer det ju en ny varje dag, lika härlig den <3

Määään.....

Klart det finns undantag, igår var ett sånt, ALLT är fel
från början, fotj-en gör ont, sovit pissdåligt, solen skiner inte
ungarna lämnar sina rum som bombnedslag .......

Men jag har ju inget liv just nu sååå
det är klart jag kan ha
ont i foten och städa deras rum fast jag är pisstrött
och solen inte skiner ;o))
Om jag gjorde det ????
NOPE *ler nöjd*

Fick vinden isolerad med typ "sprutisolering" igår i af
och det var ju superbra :o) så redan efter nån timme på
fm hade det återgått till att vara just en sån där
"HÄRLIG MORRON PÅ LANDET"

Dumt å sura i onödan, det tar bara massa energi liksom....

Ha en bäst dag, kram Jessica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar