Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 5 september 2011

Det är på riktigt ......

Badholmen som man simmar eller åker båt till ....

Skön helg :)

Det har varit fotboll, fint väder, lite kalas, en ganska vanlig helg.....
fast på "bortaplan" i Länna, Peters hemmaplan ;o)
Det dom tog hårdast i helgen var ändå IQ-testet, nån fjantig app
som "nån" ännu fjantigare ;o) människa laddade ner visade
det smått omöjliga ..........

0..........

Alltså Jessica fick 0 ??!?!?!!!???
Nu vill jag ju inte på något sätt framhäva mej som nån speciellt klyftig
person, men jag fick förklarat för mej att :

5 i IQ behövs för att öppna en dörr !! Check, det fixar jag
5 i IQ behövs för att dra en inandning !! Check, det fixar jag oxå
Bara efter dom små upplysningarna borde jag ha 10 OCH
eftersom jag lyckas andas ut också, så kanske jag t.o.m är uppe i 15 !!!!!!!

Så nu ni som gör dessa tester bli inte så jävla glad om ni
får bra för DOM STÄMMER INTE !!


Söndagkväll var väl den bästa i alla fall :o)

Badtunna nere vid sjön i Marielund, med Linds
bröderna och familjer .....
sol från klarblå himmel, 20 grader varmt
19 grader i sjön och 40 i badtunnorna, mmm....
Synd att badkläderna låg i Fäcklinge ^^
Men det var härligt i alla fall, sallad på bryggan i värmen
var så skönt fast badkläderna var hemma *fniss*

Idag bär det av norrut efter en vecka i Linds residens
och idag kommer finingarna hem <3
Har en deal med P att jag ska gå till doktorn att
kolla foten ordentligt (stukad sedan en vecka och fortfarande ond)
innan jag börjar jobba.
Hade massa bra undanflykter, med fejkade kvitton *blink*
bara låtsats att jag varit där *blink* men ......
Då hotar, hör ni hotar han med att min snickarhjälp
i helgen uteblir om jag inte går dit !!!!!! Va det är ju utpressning ju !!!
Men självklart vännen ska jag gå, vet ju att det är av omtanke
du vill det, men sen så kan jag ju verkligen inte spika heller, grrrrrrrrr .......

Ha en härlig start på veckan Sverige
Kram Jessica



Grym kväll ......

Far och sonen Lind ...

Det är så vackert med alla sjöar runt
omkring i dom här trakterna ...

Fröken Lind ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar