Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

fredag 10 februari 2012

Anar helg !!


Skön känsla inom ....

Igår var det nästan en heldag ute :o)
Känslan att bara vara ute, utan att ha ett mål...
gör att jag känner som jag har semester
trots att det är mitt i veckan, med allt va det innebär.

Promenad, fika i solen, som faktiskt värmde på rejält
Korvgrillning till mellis, när Klara och en kompis kom från
skolan, sen drog som till Ekbacken bortom åkern
och åkte pulka å stjärtlapp .....

Dessa saker är GRATIS, energipåfyllare
och livet på landet när det är som bäst :o))

Bonus denna torsdag var att Emmi kom hem bara så där <3
Myysmiddag, alla tillsammans, varmt i mammahjärta..
Klara tom sa, -mamma det känns som fredag ;o)

Trevlans helg nu mina vänner, jag ska en snabbis till storstan
sen jobba lite eftermiddag på mitt extrajobb, kuuul !!!
Seeeen, sen e det helg på riktigt

Kraaaam Jessica <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar