Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 15 februari 2012

Köksbänken ...




Idag är det .... VINTER !!

Inte så kallt men snöstormigt liksom :))
Sista lediga dagen .... idag ska det göras nytta minsann

Projekt "hitta vilse i klädkammaren"
lär hitta lite kläder och tradera då kan jag tro ;)
sen ska jag sy min flaggvimpel ... 
ligger färdigklippt å väntar !!

Har dessutom fått ett ändra i hallen sug ...
Problemet där är typ 18 dörrhål, fönster
och trapp och .... jaaa alldeles för mycke
trassel liksom ....
Men lite ommålning kan inte skada ....
Men det får ni se i morrn, hmmm
*kliar-i-fingrarna*

Även på toa kan man få massa brighta ideérr
Vet ju att man kan måla på kakel ;o)) ^^
Måste säga att mitt babyblå badrum skulle lika
gärna kunnat vara ett, bebispojkrum *ogillas*

Ni ser inte bra å vara ledig några dagar
Får bara massa konstiga ideér, men då åker
Men till "TIERPS FÄRG" å bästa tjejorna så hittar dom
på massa bra färg å penslar för att still mitt "kli" ...

Ha nu en fiiinfin dag, kram Jessica <3





Favvobänken i köket ...
Här dukas det upp fika eller gofrukost å en
och annan helgbuffé  :o))


Pärlisarna har intagit hemmet ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar