Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 16 februari 2012

Hallen ...

Japp nästa *lite-sugen-ågöra-om* projekt !!

Basen är vit liggande råspont, trägolv och mörkgråmålad
trapp, ekhylla och skohylla ..........

Vill ha vit trapp, svart hylla och skohylla
Pallen vid spegeln kaaan bli turkos ;) Funderar även på en
svart/vitrutig matta vid golvet vid trappen .....

Andra roliga ideer mottages tacksamt
Eller som nån sa
-VARFÖR ska du göra om för ?????
;) ;) ;)
Ja det kan man ju undra, föra att jag vill å kan liksom 

Ha en fin dag nu ska jag dra å knega ett
tiotimmars skift, packar solbrillorna idag :o)

Ciao snyggosar, kram Jessica





2 kommentarer:

  1. Här är det oxå "nyordning"på G!
    Var in till färghandeln i köpingen
    och träffade Annelie/tror jag hon heter/
    Hon fatta direkt vad jag ville ha för stil
    och tog fram flera tapetkataloger!
    Så mycke snyggt-vill ha mååånga rum!!!
    Jag blev verkligen inspirerad så nu tapetseras
    det hej vilt ))
    Har köpt en så cool fåtölj i plåt,gjord av
    gamla oljefat.Börjar man grejja så får man nya ideèr hela tiden!Har väl fått vårkänslor
    eller vad det är!
    Låter häftigt med turkos spegel.Du får visa
    hur det blir om du gör om i hallen.

    Ha det så bra!
    Kramar från Annette

    SvaraRadera
  2. Vit trapp är snyggt! Jag har målat min i vitt, eller snarare gräddvit. Blev väldigt bra! Turkost är ju lite häftigt, men inte förmycket bara ;) Övertygad om att det kommer att bli bra. Själv håller jag på och laddar och ska fixa i ordning ett tv-rum på övervåningen. Har köpt färg men inte kommit i gång ännu. Lycka till med hallen:)// Åsa

    SvaraRadera