Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

fredag 3 februari 2012

Jobbarhelg minsann ....

Ö-vik å dansmara .... nä interå !!

Har ju i alla fall hört att man hittar ormar i garderoberna på Scandic
så jag klarar mej faktiskt, utan en säkert jättetråkig danshelg
som förmodligen inte blir nå mysig alls ändå ;o))
*fingrarna-i-kors*

Jaja, som min kompis brukar säga, det kommer fleeera danser
och maror hela tiden, så sant, så sant ....

*************

Själv ska jag rädda liv !!!
En grönklädd 24 timmarshelg i gul bil :o))
Försöker att även idag fortsätta på
mitt positiva tänk och det går riktig bra ju....

Ikväll äre tjejmys på sportbaren med finaste brudarna
å sen på det ska vi se "En gång i Phuket" ........
För tillfället det närmaste man kommer, sol, bad 
och varma vindar, -12 grader och ett förföriskt
vackert vinterväder idag, mmmm 

***************

Bilder från mitt söta tvättkanneset idag, som tomten
hade lämnat utanför dörren i december ;o)
Titta inte för noga på linnedukarna under på bordet
för dom är allt annat än manglade, fniss...

Morgonens konstiga:
Böt tandborstar idag, men VEM ska nu ha den blåa tandborsten ?!?
Mitt storhjärta <3 har ju flyttat .....

Ha nu en helt underbar helg 
Kram Jessica <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar