Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 19 februari 2012



Jobbarhelgen e gjord ......

och det blev en lindrig sådan ;) lördag natt !!!
Helt lagom i min smak .... När jag dessutom satt å filura
i natt på nån av resorna, så kom jag fram till att 
jag är ledig
5 helger i rad :))
å då bara en helg semester .... BRA SKIT DE !!

********

Men nu till mellon ....
Vad tycker vi ??? Helt på det klara med mina känslor i af
Seriöst Sverige, varför vill VI att Ranelid ska representera
Sverige (jaa, jag sticker ut hakan nu) Melodifestival, hör ni
melodiiiii ..... vet inte om ni hörde nån melodi just i Ranelids
del av framförandet, Rap?? nee ingen Rap heller, utan mer en samtals
terapi om ... "säd och wow"... Alltså helt förvirrande ?!?!

Tyvärr är en del i hans framgång, media .... Veckans stora snackis,
Uppdrag på radiokanaler osv ... Jaja, vi får se det som ett "engångsligg" 
som nån av kvällstidningarna skrev ^^ Det kommer aldrig mer
att hända i Sveriges historia ..... 
För den här tävlingen liksom dog lite känner jag ....

*********

Idag är en NY dag .... ska träffa finaste storflickan min <3
och sen ska det dansas ikväll, hinner nog med en sväng till det
stora varuhuset oxå ;)))

Söndagskramisar, Jessica <3





Mera vårblommor, krokusar .... mmm


2 kommentarer:

  1. Hoppas du haft en Goa helg ! Ja jag tycker likadant om ranelid .. Vilken flopp .. En egotrippad gubbe ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera
  2. "Mellon"-ja vad ska man säga???Trallvänligt,vill upp och shaka loss-näe, not!! Peter Englund sa ju att allt som Ranelid gör som innebär att han inte hinner skriva är bra,men jag tycker nog att han kan sitta på sin kammare ett tag nu!
    Molly hade ju gått från "äppelkindad"söt tjej till en riktigt tuff brud!Kanske uppbrottet från Saade gjorde sitt.Texten var ju väldigt slående med tanke på vad hon gått igenom.Genom motgångarna blir man ju stark heter det./men när man är mitt i det känns det inte så precis!!/
    Ha det så gott,och tänk så mycket dans det kan bli nu på alla lediga helger ))

    Slaskiga vårhälsningar från Örbyhus!
    A.

    SvaraRadera