Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 29 februari 2012

Pellar och skottdag !!!


Onsdag å mitt i veckan ...


..... men inte vilken onsdag som helst !!
Skottdag i år minsann, så kvinnor har ni inte fått tummen ur
tidigar ;) nu har ni chansen att .... FRIA <3

Men var så säker, för i morse på radio vi kan säga på Rix fm, 
så höll kvinnan som fria på att få nobben ??!?!
Efter 7 år !! tillsammans "visste han inte", fick dock en förklaring
av programledarna senare att "han är blyg" (kvinnans egna ord)
Lite otänksamt av kvinnan att fria i radio då kan man ju tycka ?!?
Hmmm.......

**************

Idag har det planterats pellar, kan ju inte tro att nån överlevt
vintern, men va f*n slänger på lite jord med mina enormt gröna fingrar
pratar vänligt med min lenaste röst (å det är inte lätt) och bjuder
på lite vatten av bästa kvalitet ur egen brunn !!!
Sen är det bara att hoppas :o)))

Ha nu en riiiktigt härlig skottdag om ni så ska fria
eller inte .... Här blir det eftermiddagsjobb på bästa
extra jobbet :o)) *gillart*

Kram Jessica <3

PS Bilderna e riktigt dååliga, å jag vet inte varför ... *suck*







1 kommentar:

  1. Kanske dags för mig med att väcka mina pellisar.Piggar upp det med ju,att få påta i jorden lite!ja,imorgon då,inte nu kl.23:19

    Sol till Dig!!! kram *piah*

    SvaraRadera