Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 9 februari 2012


Oh what  a night .....

Ja inte har jag varit ute på nå dåligheter tyvärr
 eller som tur är menar
jag ju förstås (skötsam flicka ju :p)

Utan det vart en noll-natt på jobbet, vilket betyder noll
körningar ??!?!! Heeelt j-a otroligt gå till jobbet, inte göra annat
än fika, titta på film OCH har betalt med natt ob ;o))
Kan lova, för avundsjuka svenskar, att detta inte hör till
vanligheterna, men när det inträffar ska vi ju bara vara
glada vilket faktiskt innebär, friska invånare i kommunen !!!

***********

Idag är en annan dag :o)) hmm ....
Göra då då ??! Lite kallt å gå ut än så länge, inne är det damsugit
tvättat, nybakat och marmeladat, det blev gött ska jag säga ...

Lägga mej i andra hörnet av soffan bredvid min klena 16-åring, njaaa
Men ååå nu blev jag ju rastlös istället, ta tag i Em´s "Pippitröja" kanske
då skulle nog hon bli glad, är ju bara en ärm kvar faktiskt ;o)

Det kanske är bäst att börja fundera på en plan för mina sista 10 verksamma 
år, för inte lära jag örka bära runt på folk när jag är 70+ eller ....

Näe hörrni, ett inlägg från en förvirrad hjärna
med liiite för mycke tid idag :P 

Kramisarna Jessica :o)))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar