Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 2 februari 2011

163 - med rätt att köra av vägen !!



Idag gäller det !!

Igår gjorde jag ett litet ryck, men inte i köket, fick lov att dra
lite i handbromsen till helgen !!
Men jag var till IKEA och utnyttjade ett presentkort
och julklappspengar från mormor :))
köpte en fåtölj och ute hos Owe´s blev det tyg till
kökssoffan och några kuddar ......... Känner mej alldeles otroligt nöjd
det värsta var att jag förmodligen måste låna ett barn modell mindre,
för satan-i-gatan va hård dynan i fåtöljen var, en liten lätt inhoppning kanske.

Så till helgen ska det piffas, allt står i påsarna och bara vill hoppa fram
En underbart mjuk pläd oxå med lite silke i blev det och nya våriga ljus.
Kunde ju inte låta bli att hoppa in på Madame Nyberg oxå, hittade en
ruff men ändå romantisk ljusstake från Miljögården, som jag bara älskar.
Ni förstår va jag längtar efter att ta fram kameran !!
Ni ska snart få se :))

Men nu är det andra bullar två dagar ........

Hornen kommer med all säkerhet att växa vare sej man vill eller inte
8 taggade grönklädda förare är på väg norrut för två dagars
legitimt avåkande eller förhoppningsvis är det just DET vi ska
träna på att INTE göra :)) Fönöflygfält nästa !!!



3 kommentarer:

  1. Finns en 3åring här som lätt hoppar in den åt dej ;) Skickar över honom nån söndag när överskotts energin är på topp =)
    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Det finns en treåring här med som gärna ställer upp... ;) Kanske kan göra det tillsammans!
    Och behövs det lite mer tyngd så ställer säkert Johannes oxå upp...
    Kör försiktigt!!
    Puss och kram

    SvaraRadera
  3. du verkar då ha shoppat loss..kul! ska bli spännande att se ...ambulansen får mig att tänka på en av mina vänner ..han kör också här i vår lilla by ..och kanske så startar han i stan ..karlshamn ... han har jobbat med det i flera år ...ni onom sjukvården är fantastiska ..tur att ni finns ...lycka till! kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera