Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 22 februari 2011

Sportlov äger !!!


Sportlov e .... sportigt !!

Tack snällisar för peppande kommentarer, kan inte säga annat
än att det är segt, grrr, kärringen börjar bli till åren tydligen !!!

Igår hade vi en PERFEKT inledning på sportloveveckan, skridskor och efter
det hamburgergrillning åsså lite skridskor till ;))
När vi kom hem tyckte Klara och hennes kompis att dom nog
skulle spela lite landhockey oxå, hmmm ... Men jag nöjde mej med min ved ja !

Den här veckan blir det tunnsått på inredningsfronten kan jag lova
så för icke sportlovsintresserade kan ni ta en veckas ledigt, hihihi ....
Men kom gärna tillbaka igen sen :)
Planen är att dra igång med köket snart i af ....... Häng me så får ni se !

Idag bjuds det förmodligen på skidåkning hemmavid och lite grillning
då förstås, -4 och sol kan inte bli bättre liksom. Ikväll ska lillhöna
sova hos kompis och storbruttan träna, så Fillen å jag kanske tar en bio
vi, lite mysigt att ha ensam tid med dom oxå. Dom har ju liksom lite
olika behov hjärtgrynen mina :)))


Ha en superdag, puss å kram
Nu ska jag Linnexa ryggen så den mjuknar upp !!!

Jessica

Kursiv

Brudarna gör mössprovet !!

Myselden e tänd !!

Picnickorgen packad och nedan resultatet !!
Mööömmms !!!

Bordsservering i "toppstugan" var det endel som hade ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar