Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag !!


Kvällsmys dan före dan....

En galet hektiskt helg har gått över till ny vecka.
Veckan startar med en stor mysdag :)) eftersom finingarna
mina åker till sin pappa idag så, tjyva vi lite igår,
med hembakt pizza och ljus .........

Nu ska jag till jobbet och krama på kollegorna
hoppas ryggen sköter sej nu då , så är allt frid och fröjd.
Ha en underbart mysig dag alla söta bloggisar !!

Puss å kram på hjärtedan
Jessica !!!



4 kommentarer:

  1. Oj oj oj vad mycke fina bilder. Det verkar otroligt mysigt hos dig.
    Har fått en del uppslag till mitt eget nu när jag får börja om från rena stockväggar. Tack för det! Kram Fia

    SvaraRadera
  2. vad mysigt du gjort det ..ja visst ska alla hjärtansdagen firas ...det uppskattas ju alltid ...ja så var det ju ..ju mer kärlek du sänder ut desto mer får du tillbaka...jag kan se ett mönster på mina egna barn nu ..de är lika omtänksamma som sin mamma..man har allt påverkat dom ..strax kommer stora tjejen hem för att fira med lite mat här ..kul !ha en bra dag ..trots jobb...fast där kan man också mysa till det ..kramar ..jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  3. Åhh vad fint du har det.. Hade ni det mysigt då?
    Kram Git

    SvaraRadera
  4. Tack för din fina hälsning!
    Hoppas du haft en bra Dag;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera