Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

lördag 26 februari 2011

Vart tog vecka 8 vägen ???

Nybakt chokladsockerkaka, mmmm

Ja .... snart har heela långa sportlovet gått !

Men trots knakig rygg och och röstlös så har vi haft det sååå härligt.
Skridskor, skidor, grillat hemma i "solgropen" , badat äventyrsbad
kusinen sovit över :)) ätit god mat, massa fika och mys och bio.

Känns helt härligt att haft det såå bra <3

Nu börjar allvaret, jobbet ska ta över en utredning på ryggen,
känns lite läskigt att var "på andra sidan" men det är bara ett måste
om man ska fortsätta bära runt på Upplands befolkning ;))

Vill vara vanliga Jessica .... som härjar runt hemma och pysslar
och grejar och får massa gjort, vill vara aktiv .... Mår bra av det !!
och av att träna, nu kommer det bli massa basicövningar.
Ungefär som att börja om med allt .... men då får det bli så då !

Hockeymatch idag för sonen, den sista innan dom släpper isen ??!
Galna kommun man bor i, värsta vintern och då ska dom smälta isen ??
Juniorerna gjorde en grym match mot Gimo igår och det var såååå
skönt att få slå dom (tycker jag me) vinnarskallen, hehehe ...
Så vi hoppas på repris ikväll, sen blir det goan middag och schlager,
har bara sett en schlager än, så det ska bli kul !! Tror jag ..... hehe

Ha en härlig helg alla fina
Kraaam Jessica !!


Inget e så gött som utegrillad körv ...

Kusin i mål, plocken ... en Titelest golfkeps ;)

Storebror tror han snurrar upp lillsyrran, NOT !!

Bor man på landet, så står skidorna utanför knuten :)))
Gratis reklam åt Fischer då, hihi..


2 kommentarer:

  1. Åh vad jag varit duktig idag!!
    Har tillbringat min tid i ett hörn
    med tandborste och rengöringsmedel:)
    Har skrubbat alla fogar och klinker i duschen.
    Och gissa vad jag upptäckte:vi har klarglas
    i dörrarna i duschen!!Jag som trodde det var
    frostat!Tänk vad kalkbortagnings medel kan göra;)
    Nöjd och glad kan jag njuta av kvällen,lite mys,
    godis och Voltaren./-som en följd av skrubbandet:( Men fiiint blev det!
    Ha bra slut på sportlovet med barnen!

    Kram från Örbyhus!

    SvaraRadera
  2. Jäklar va effektiv du varit Anette :))
    Känns så skönt när man gjort ett sånt där ryck åsså räcker det så länge liksom :D

    Ha det gott, kraaam !!

    SvaraRadera