Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

lördag 5 februari 2011

Hårda bud i nattlig skrud !!



Idag blir chill bra .....

Tack sötnosar för kommentarerna, är så kul att få lite feedback
eller en åthutning om ni tycker det behövs *fniss*

Fick frågan om webbutik ang Madame Nyberg ??!
kolla in madamenyberg.blogspot.se
kanske hittar du nåt där Git :))

Jobbade ju naturligtvis över typ 2,5 timmar i morse å hur kul e det
när man bara har "permis" 10 timmar, innan nästa nattpass
men man får se det som en löneförmån kanske för det blir
övertids timmar som annars inte kommer
på vårat lilla bidrag från landstinget den 25:e varje månad ;)
Låter det som jag är missnöjd med lönen ???
hmm..... inga mer frågor.

Idag känns det lite:
"gör inget idag som du kan skjuta upp till i morgon"
fan så svårt att få tummen ur liksom ....
Har mest eldat och fikat hittills oxch kom inte me nå dumma
förmaningar nu hörrni .... för det är faktiskt lördag, YEAY !!
Fika, fika, fika= muuuuums
Hann in på en lördagsöppen loppis oxå, men hade nog inte
mina .... det-där-skulle-vara-fint ögon med riktigt kände jag.
Gick mest runt och undrade om jag luktade huggorm eftersom
jag inte hann duscha efter jobbet.

Vi kan väl avhandla vädret oxå, sol, moln, moln, sol, sol ...
eller nåt. Det räcker så, lite blött oxå.... nertill. Har sett att vissa
av er har börjat få gröna gräsmattor att titta fram.
Säger bara OMG, har vi tur ser vi en skymt av den i början av maj
fortfarande en halvmeter, minst ...

Så där ja :))
nu har jag gnällt lite på jobbet
förklarat att lönen är alldeles för låg
deklarerat en loppisrunda
och
avhandlat vädret !!!

Nu återstår det bara att önska er alla en underbar
lördag med nära och kära

PÖSS på Er <3>







Mer fynd från Madame Nyberg, söt hängare
och korthållare om man vill

Madame Stoltz står för konstruktionen ;)

Välkommen in i köket !

2 kommentarer:

  1. ja ibland så måste man gnälla ...vad gäller lönnen så är det väl ett bidrag alla har ...jag jobbar inom kommunen ...lika dåligt betalt för det vi gör ...men ett jobb måste man ju ha..så du har redan hunnit vara på loppis också ..önskar jag hade din energi ....vad söta grejer som du inhandlat idag ..gulli anslagstavla i luffarslöjd stil ....nu ska jag avnjuta mina fatslagsbullar ...sedan ut till affärren en sväng ...kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  2. Ja du kan ju inte bara åka hem om ni är ute på nån körning precis....Hoppas du hinner träffa John Blund en stund oxå innan nästa pass!
    Här är det flyttning hit och dit med pryttlar,allt pga.en ny bordslampa.Men nu har jag nog fått till det!Får"glo"en stund och se hur det känns,ifall jag ska flytta den två cm.till höger eller..:))

    Ha en bra natt!
    Kram Annette

    SvaraRadera