Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 22 augusti 2010

Kräftskiva de lux !!

Ååååå......... hääääliit, kulig kväll igår !!!!
Gu vilket party vi hade hos fina Annica och Jari :)
Det är ju ganska många saker som spelar in när en kväll bara blir sååå bra
Värdparet kan vi börja me: uuunderbara människor stort hjärta och så himla
gästvänliga. Platsen: Jaa Annica och Jari jag skryter om mitt paradis i Hälsingland
jag, men att få bo som ni året runt det måste vara lycka de, fantastiskt hus, härlig tomt och vilket läge då, satt i badtunnan igår och tittade på stjärnorna och låtsades att
det var mitt , hihihi .... Upplägget: Mmm, fördrink, mingel, fint ordnat me tältet,
sånghäften, musik, mumsigt fika efter maten, badtunna och sist men inte minst
en jättetrevlig blandning på folk ............. En klar 10 poängare för min del :)
Men det spelar inge roll om vi umgås på ett vandrarhem eller Idre fjäll
så blire ALLTID bra, tack fina ni för en jättebra kväll !!
Men det måste tilläggas att min "Lennart" försvann under kvällen, må han vila
i frid *ler* antar att han blev sur när jag satt tre timmar !!!!!!!!! i badtunnan ...
Idag kan vi säga att det går i vilans tecken ;) ska ju jobba natt så det e
bara att vila sej i form tänkte jag .... :P ;)
Saknar saknar saknar jättemycke *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar