Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 8 augusti 2010

Nu e det gjort


Lillsöt på Norra Berget i Sundsvall !!



alla timmar är nu avklarade...............

Känner mej väääldigt nöjd med mej själv och så kul det varit då, huur kul som helst :)


Nu längtar jag galet mycke efter mina gobitar, men i morrn em kommer dom.

Då ska det mysas och kollas på fotboll , Emmi spelar hemma, blir finte. Känns lite

knepigt att jag ska sova i min säng en hel vecka, har sovit på .... ungefär 7 !!!!!!

olika ställen i sommar, men nu blir det att landa lite hemma och

förbereda för höst och skolstart. Är sugen att rodda lite hemma,

men e lättare sagt än gjort när man har en hyreslägenhet :(

Äre nån som behöver hjälp hemma kanske ??!!


Kommer att sakna paradiset enormt mycke, trivs ju bara så bäst här i Enånger.

Lugnet, landet och trevliga människor. Sakna Hudik där man fått nya

härliga kollegor och staden i sej som jag bara älskar sen några år :)


Men senast nästa år e jag tillbaka !!!!


Näääj nu ni ska jag filura va jag ska göra me mina ALLA pengar ;)

En vecka i solen, eller lite fjällvandring kanske ??!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar